Αρχική Social Media “Επιστρατεύονται” και οι influencers των Social Media στη μάχη της ενημέρωσης για...

“Επιστρατεύονται” και οι influencers των Social Media στη μάχη της ενημέρωσης για τον κορωνοϊό

0
Instagram Influencer Marketing Tutorial

“O Covid-19 και τα μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας μας ωθούν να ξοδέψουμε περισσότερο χρόνο σε πλατφόρμες, στις οποίες ήμασταν ήδη εθισμένοι”.

Αυτό υποστηρίζει έρευνα της εταιρείας influencer marketing, “Obviously” στο πελατολόγιο της οποίας περιλαμβάνονται Google, Sephora, Amazon, Calvin Klein, L’ Oreal και Coca Cola.

Η εταιρεία ανέλυσε 260 ψηφιακές καμπάνιες που περιλάμβαναν πάνω από 7.5 εκατ. posts στο Instagram και data από 2.152 influencers στο TikTok για να διαπιστώσει 75% αύξηση στα like που κάνουν οι χρήστες καθημερινά στα ad posts του Instagram τις τελευταίες δύο εβδομάδες.

Επίσης σημειώνεται αύξηση κατά 22% στα impressions των εκστρατειών στο Instagram από το 4ο τρίμηνο του 2019 στο 1ο τρίμηνο του 2020 και άλμα 27% στο μέσο όρο του engagement στο TikTok από Φεβρουάριο στο Μάρτιο.

Μάλιστα λάνσαρε την πρωτοβουλία #ObviouslyGood παρέχοντας νέα εργαλεία σε 110 κορυφαίους influencers που θα ριχτούν στη μάχη της ενημέρωσης για τον κορονοϊό.

Σόνια Χαϊμαντά

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here