Αρχική Social Media Άρχισε ο νέος κύκλος σεμιναρίων για την ψηφιακή δημοσιογραφία

Άρχισε ο νέος κύκλος σεμιναρίων για την ψηφιακή δημοσιογραφία

0
News Media Standards 6edf0f58c1af65d9cb479c7c1596986f

 Με την εμπειρία των προηγούμενων σεμιναρίων και την όρεξη και το πάθος για νέες ιδέες, άρχισε στην ΕΣΗΕΑ, ο 3ος κύκλος μαθημάτων στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειάς της να παράσχει στους δημοσιογράφους πρακτικές και εξειδικευμένες γνώσεις, απαραίτητες για τη μετάβασή τους από τα παραδοσιακά ΜΜΕ στο νέο περιβάλλον της ψηφιακής δημοσιογραφίας.

75388406 1322851794561013 5586825344750452736 NΈτσι, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των δύο πρώτων κύκλων, που υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου Quality Training Label (QTL επιπέδου Advanced) της «ACTA, Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης»,  άρχισε ένας ακόμη κύκλος εργαστηρίων για τα Νέα Μέσα, με επιστημονική υπεύθυνη τη δημοσιογράφο Σόνια Χαϊμαντά, visiting lecturer σε ακαδημαϊκά ιδρύματα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 42 ωρών, με τρίωρες συνεδρίες που πραγματοποιούνται στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΕΣΗΕΑ «Γεώργιος Καράντζας».

Στον 3o κύκλο σεμιναρίων συμμετέχουν 114 δημοσιογράφοι μέλη της ΕΣΗΕΑ.

73403934 1322852021227657 7462348463817097216 NΓια την παρακολούθηση του σεμιναρίου δεν υπάρχει κανένα κόστος από πλευράς συμμετεχόντων. Μετά το πέρας του σεμιναρίου και σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί εγκαίρως, θα χορηγηθούν πιστοποιήσεις παρακολούθησης στους συμμετέχοντες, σύμφωνα με τις απαιτήσεις  του προτύπου Quality Training Label (QTL επιπέδου Advanced) της «ACTA, Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης», που εξασφάλισε η ΕΣΗΕΑ για τα μέλη της και παρέχει η ACTA σε προνομιακό κόστος έκδοσης.

 Ενδεικτική θεματολογία του 3ου κύκλου

  • Ψηφιακός μετασχηματισμός των Μέσων: Η δημοσιογραφία και το ρεπορτάζ παραμένουν ίδια, μόνο τα εργαλεία και οι τεχνικές αλλάζουν.
  • Οι τεχνικές βελτιστοποίησης – SEO, τα Infographics, το VR, το AR,  το AI, τα Applications.
  • Δημοσιογραφική έρευνα/γραφή στο διαδίκτυο: Το Newsroom, τα Εργαλεία διαχείρισης (CMS) – η σημασία του Storytelling – το Podcast – η Web TV.
  • Οι τεχνικές δυνατότητες ανάδειξης περιεχόμενου, τα εξω-λεκτικά data, τα σφαιρικά video (360), τα drones.
  • Data and immersive journalism: Η δημοσιογραφία των δεδομένων (δημόσια, ανοικτά και μεγάλα δεδομένα).
  • Οι μετρήσεις και τα Google Analytics, τα Google trends – Tο εργαλείο Google Search Console.
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Το περιεχόμενο στα Social Media. Η Δημοσιογραφία των πολιτών.
  • Δεοντολογία, πνευματικά δικαιώματα και έλεγχος πληροφοριών στην εποχή των fakenews.
  • Κανονισμός για προσωπικά δεδομένα GDPR και οδηγία e-privacy για τη χρήση των cookies.

73242152 1322852077894318 7215302533361696768 N75242059 10156945932972058 4205823931216560128 N

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here