Αρχική Social Media
0
Stream

Πρόσφατη έρευνα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καταγράφει στροφή των πολιτών στα παραδοσιακά μέσα για τη ενημέρωσή τους, αλλά και κρίση εμπιστοσύνης προς τα ΜΜΕ κατά την εποχή του κορονοϊού.

Αντιμέτωπα με την πρόκληση να μετατρέψουν την κρίση σε ευκαιρία βρίσκονται τα παραδοσιακά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα, προκειμένου να ξανακερδίσουν το κοινό που έχουν χάσει τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα μετά την αναδιάρθρωση του τοπίου, την οποία επέφερε η κυριαρχία του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Όπως προκύπτει από έρευνα κοινής γνώμης, που διενήργησε σε δείγμα 1.300 ατόμων το Εργαστήριο Διεθνούς και Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας (IPJ Lab) του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και παρουσιάζει το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι πολίτες στρέφονται στα παραδοσιακά ΜΜΕ, για να ενημερωθούν σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν την πανδημία του SARS-CoV-2. Αναζητούν εξειδικευμένη ενημέρωση, αν και διατηρούν επιφυλάξεις για την αξιοπιστία αυτής.

Χαρακτηριστικότερο ίσως παράδειγμα για την αποφασιστική καμπή, στην οποία βρίσκονται τα ΜΜΕ αποτελεί η τηλεόραση. Πολλοί περισσότεροι πολίτες την επιλέγουν ως μέσο ενημέρωσης για τον κορονοϊό και η ποιότητα της κάλυψης των γεγονότων που σχετίζονται με την επιδημία κρίνεται καλή έως πολύ καλή από την πλειοψηφία. Παρόλα αυτά η συντριπτική πλειοψηφία εκτιμά πως τα τηλεοπτικά μέσα δραματοποιούν την κατάσταση.

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας

πινακας1 πινακας2

πινακας3 πινακας4

πινακας5 πινακας6

πινακας7 πινακας8

πινακας9 πινακας10

πινακας11

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here